Poézia amatéra

Zdravím.
Básne rýchlo napísané, hneď v momente, keď mi v hlave nabehli slová. Z nejakého dôvodu mi prichádzajú len anglické slová. Asi preto, že angličtina je celkom jednoduchý jazyk. Všetko sa rýmuje skoro so všetkým, moc sa tam neskloňuje, prípadné chyby nebijú tak do očí. Ale je to len poézia, ktorá má byť abstraktná, tak to berte len ako nakopené slová bez nejakých gramatických pravidiel, ktoré vám možno dajú zmysel, a možno aj nie.
Veď preto má tento článok taký názov, aký má...


Fotky: Bezručovy sady, fotené 2018/10
Moja chvíľka pre seba, z nevydaného článku
  

Empty eyes,
fake smile,
many things to cry,
no reason to lie,
but...
try to live before you die,
learn to fly,
make the things you can´t buy,
just live your life.


I´ve got a hangover.
Will you tell me
when it´s over?
Freezing outside,
but fire in me,
not a person I want to be.
Something dark is nearby,
a big urge that stands by,
and needs to eat me,
mannaged dinner nearly.
Calm has gone,
fear of none,
mess is done.


Wish me luck,
entering the gate
in the middle of nowhere,
expecting unknown.
What will I see?
A magical sea?
What will I smell?
A beautiful bell?
What will I hear,
when I come near?
When I come there,
the place where you were,
maybe you won´t believe me.
But now I don´t care,
anymore.


Ktorá je vaša obľúbená?


Pekný zvyšok dňa.
Mirka.

Komentáre

  1. Poezii mám moc ráda, hodně třeba obdivuju Edgara, cítím s ním podobně laděné emoce. Krásné fotky sadů jsi nafotila. A báseň se mi líbí zároveň ta první, ta mi přijde taková filozoficky laděná a poslední, která už je podle mě vyloženě poetická. Jsi šikovná, že jsi to napsala takhle v angličtině, to obdivuju. Měj se fajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to tak. Angličtina je dělaná fakt na vše. Jednoduchá, přehledná. No i tak pro cizince je to opravdu něco, když vytvoří básnš v angličtině, takže klobouk dolů. Mně osobně se líbí první dva verše :) No, možná uplně nejvíc ten první. :) Si šikovná, poezie je nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. Asi pozerám až moc seriálov a filmov v angličtine 🤔

      Odstrániť
  3. Já tě obdivuju. Možná by se mi povedlo něco sepsat česky, ale anglicky? A aby to navíc dávalo smysl? To by mi trvalo hodně dlouho :-) Klobouk dolů, přesně jak píše bloggerka silluety… Jsi opravdu dobrá :-) a líbí se mi k tomu i ty fotky ze sadů :-)… co se týká básní, tak se mi líbí všechny,... každá má své kouzlo a jsou působivé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😍 toľko pochvál si snáď ani nezaslúžim

      Odstrániť
  4. Moc hezky zkombinovaná anglická slova do básničky, také souhlasím, že angličtina je jeden z jednodušších jazyků, ne jako slovanské jazyky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obdivuji, že takto složíš báseň v angličtině! :) A máš ji pěknou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem všetkým za pochvalu a komentáre. Nečakala som takúto odozvu. Ak ešte niekedy niečo napíšem, určite sa s tým znova podelím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ta se ti povedla! ♥ Dřív mě ani nenapadlo, jak je angličtina vlastně jednoduchý jazyk... Nemusíš nic skloňovat, měnit tvary slov, a máš pravdu, většina slov se rýmuje. Ale stejně bych nedokázala napsat takhle hlubokou báseň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Mirko. :-) Moc ti děkuju za tvoje všechny krásné komentáře a podporu na blogu. Ten ale 16. srpna končí. Na jednu stranu mě to mrzí, byl to pro mě takový relax a na druhou stranu jsem ráda kvůli jiným stránkám, blogerům, ale nejhorší je, že si to třeba ti podobní uživatelé mohou založit i jinde, teď myslím ty s tím zvrhlým obsahem. Nemůžu se na něho jinak přihlásit, pořád to hlásí výpadek a chtěla jsem se tě zeptat, jestli třeba si na sebe nechceš dát kontakt. Ta možnost tady je třeba přes email. Na Fb nejsem, mám jen ten email. Ale pokud nebudeš chtít, nemáš tu potřebu si dále psát, tak to pochopím. Jinak já se jmenuju Nikča. Přeju ti jinak hezké léto a úspěšné zakončení zkoušek. Ať se ti daří.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to skoro ako keby som svoje citala. take mam rada, podarili sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Trash No.1

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27