Ďalšia nálož prírody

Zdravím.
Tak som prišla od babky. Bola som tam 3 celé dni. Potrebovala som si oddýchnuť od toho, čo sa dialo doma a tiež som potrebovala v kľude napísať test z patologickej fyziológie. Ten som napísala úspešne a už mi prišiel aj zápočet. Prvý deň som sa teda učila, no zvyšné dva dni som oddychovala. Užila som si grilovačku, hrala som sa s malým F. a trochu som aj pobehala po vonku. Mám pocit, že som po zime už chytila trochu farby. Stihli sme upiecť 2 koláče, z čoho mi bolo zle na žalúdok. 😄 A doma ma čakal ďalší koláč:

Škoricové osie hniezda. Receptov máte na internete veľa, ale základom je veľa škorice. Milujem ju. Dávam si ju všade - do jogurtu, tvarohu a ovsenej kaše. Taktiež milujem mandle obalené v škorici. Čo vy a škorica? (áno, toto slovo som asi použila moc často)

Chystám viac článkov, ako som vám už minule písala. Ale je na nich veľa práce (nemám k ním ešte urobené fotky), tak som pohľadala vo foťáku fotky z leta. A hneď som si spomenula na jednu z najkrajších túr, na ktorých som bola. 
Pôvodný plán bol navštíviť len Popradské pleso, potom sa možno prejsť na Veľké Hincovo pleso a ísť naspäť. Ale z Hincovho plesa sme videli ďalší kopec, tak sme sa rozhodli ísť aj tam. A potom ďalšie dva kopce - cesta sa zdala nekonečná. A nakoniec sme prišli na Kôprovský štít. Bola to dlhá túra, ku koncu poriadne skalnatá, ale zvládli sme to. 

Cestou

Trekingovky z Lidlu prežijú všetko

Veľké Hincovo pleso 

Cestou po tom prvom kopci, ktorý sme zazreli. Toto jazierko je myslím Malé Hincovo, ale nie som si istá. Vidíte ako pekne sa od neho odráža obloha? 



Skaly a kamene. 

No a Veľké Hincovo zhora. Mala som šťastie, že oblaky sa aspoň trochu rozvolnili a my sme ho aspoň takto uvideli. 

Tak rada spomínam na výlety. Hlavne teraz, keď neviem ani ako toto leto vôbec dopadne. Poprípade ho prežijem bez nejakých veľkých cestovateľských plánov a to budúce si o to viac užijem. (Tam budem mať ale veľa letnej praxe, takže neviem) Boli ste niekedy na týchto miestach? 

My sme mali vlastne taký trojdňový roadtrip. Prvý deň sme sa dopravili do campu, po ceste sme skočili do Korytnice, kde boli kedysi kúpele. Tak sme sa len prešli po schátralom areáli. Je tam ale pekné prostredie, škoda, že už to nefunguje. A stihli sme ešte prechádzku okolo Štrbského plesa




Aká je tá príroda krásna, a to ani nemusíme chodiť ďaleko.
Užite si toto leto vo vašej krajine....

Komentáre

  1. To je vyloženě nádhera. Nikdy jsem na těchto fascinujících místech nebyla, ale snad by byla možnost se tam někdy také podívat. Hincovo pleso popravdě ani neznám, ráda jsem se zase od tebe něco nového tedy dozvěděla. Rovněž skořicové osie hniezda vypadají báječně, taky mám ráda skořici, jak v jídle, i v čaji. Povedla se ti moc. Jinak ti moc gratuluju k úspěšně zakončenému zápočtu, to jsi šikovná! Můžu se tě kdyžtak zeptat, jaké jsi znamení? Myslím si, že je to zajímavé, mě to celkem zajímá na lidech, ráda bych se proto dozvěděla, jaké jsi zrovna i ty. Jak ale chceš, jestli to není tajné. :) Hezký den. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti miesta páčia. Snáď to tam niekedy navštíviš.
      Som strelec. A idem si aj hneď vyhľadať, či to na mňa sedí. O znamenia som sa doteraz moc nezaujímala. :)

      Odstrániť
  2. Moc nádherné fotky z hor, na slovenské hory se chci jet co nejdříve podívat! :) A gratuluji k zápočtu! :) Já miluji skořici a všechno s ní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádhera, tyhle místa miluju :-) krásný výhled, klid žádné lidi. Na Slovensko jsem se chtěla už mnohokrát vydat za přírodou ale ještě mi to nevyšlo :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tatry jsou nádherné! Byla jsem loni v létě na Kriváni, Slavkovském štítě a okolí. :) Skořici docela můžu, přidávám si ji k banánu a jogurtu k snídani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jů, děkuju ti za informaci. Jsem ryba zase. :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta příroda je úžasná , nádherná. Nemám slov. A ty skořicové šneky bych si teď hned dala k snídani! 🤣😊
    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skořici miluju, tady ji dávám kam se dá :D Gratuluji k úspěšnému zápočtu! :) Vypadá to tam moc krásně, nejvíc se mi líbí jak se od toho jezera odráží obloha, to je opravdu kouzelné :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skořici mám moc ráda, ti šneci vypadají opravdu k nakousnutí! Hned bych si dala :-) občas si je koupím v obchodě, ale několikrát jsme je dělali i doma... :-) V zimním období si dávám lžičku skořice s medem, je to prevence proti kašli, bolesti v krku a onemocnění hlasivek - musím říct, že to nějaký účinek má :-)
    S trekingovýma botama z Lidlu mám jen ty nejlepší zkušenosti! Celkově je mi sportovní oblečení z Lidlu sympatické... není drahé a udělá bezvadnou službu :-)-
    Co se týká míst na fotkách, tak to je nádhera... až dech se tají. Bohužel jsem ani na jednom z těchto míst nebyla... s přítelem jsme měli v plánu hory na Slovensku navštívit letos na jaře, ale vzhledem k situaci jsme naše plány museli překopat... tak uvidíme... snad brzy... :-) U nás je taky hezky, máme spoustu krásných míst a také kopců, ale stejně... na kopce na Slovensku to prostě nemá :-( …

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Koláčky vypadají božsky, skořici mám ráda a hned bych si taky dala. :D A ty fotky? Ó můj bože, ty jsou dokonalé, přála bych si tam hned teď být, miluju taková horská jezírka, třeba přesně jako to, ve kterém se odráží obloha. Vypadá to nádherně a ta voda je tak čirá ♥ Takže mám další místo na svůj seznam, kam se někdy musím podívat. Na Slovensku máte překrásné hory a já jako milovník hor tam někdy budu muset zavítat, cítím to teď jako povinnost. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pane jo, ta příroda je nádherná :) Na tomhle plese jsem asi nebyla, škoda, vypadá to tam moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Trash No.1

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27