Na úvod...

Zdravím.
Neviem ako začať po tak dlhej dobe písať. Myslím, že s pozdravom som začala správne. Haha.
Ale čo to trepem.
Nádych.
Výdych.
Moje pocity sú práve trochu zmiešané. Už takmer tri roky som nepísala pravidelne. Ak som za ten čas niečo napísala, boli to len zmätené slová bez motivácie a bez energie. A samé výhovorky, že nemam čas písať.
Viete, nebola to tak úplne pravda. Pár minút času si človek nájde vždy. Ak chce. Ale ja som asi nechcela.
Preto sa bojím znova začať. že to bude zbytočné, že to zas vzdám. Uvidíme. Vy to uvidíte so mnou. Budem sa snažiť písať pravidelne, zaradiť sem nejaké nové témy. Napríklad pár múdrych vecí o tom, ako chrániť našu prírodu. Pretože v dnešnej dobe je to veľmi dôležité. Ak ma ešte nepoznáš, neboj. Moje články ti pomôžu spoznať ma a moje myšlienky môžu byť aj tvojimi.
/Meh, píšem na svojom starom notebooku. Už som si od neho odvykla. Chytám nervy :D/
Inak, prišla som z blogu www.allm.blog.cz, na ktorý píšem už od roku 2011, a teraz začínam odznova  na blogspote. Dúfam, že sa tu rýchlo zorientujem. Možno vás niekedy odkážem na nejaký svoj článok na starom blogu. Ak to bude k téme. Ale určite bude, lebo s food inspiration budem určite pokračovať.

Zatiaľ sa majte pekne, ja idem rozmýšľať, o čom budem písať nabudúce.
<3

Komentáre

  1. Jé, tak přece! Jsem ráda, že po té době, co jsem se chodila dívat na tvůj (teď už) starý blog nastala ta změna! :-) Překvápko! Ale moc milé... strašně se těším, jestli budeš zase přidávat pravidelně a budou tady zase tvé články :-) Moc mi chyběly :-).
    Můžu si tvůj nový blog dát zase na seznam svých "Affs"? ♥
    Do nového působiště ti přeju jenom to nejlepší :-) aby jsi neztrácela inspiraci, aby sis nějakých pár minut na nás tady našla a aby se ti dařilo ve všem, v čem chceš a o co usiluješ! :-)
    Hodně ŠTĚSTÍ ♥ Těším se :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já poslední dobou ani pořádně nevím, jak v článcích pozdravit :D
    Také jsem přešla z blog.cz. Přítom jsem myslela, že blog.cz neopustím. A také jsem na tom blogu byla od roku 2011. Též se tam vykytovaly zbytečné, omluvné články. Tento blog vedu jinak, ačkoli třeba nejsem až tolik aktivní :) Ať se ti daří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj :) Též ti moc děkuju za velmi hezké komentáře, každý z nich mě moc potěšil. Je dobře, že si píšeš blog, člověk přijde na jiné myšlenky a odreaguje se. Určitě to ale nevzdávej, nějací čtenáři se vždy najdou a já si ráda přečtu tvé pěkné články. Taky jsem to chtěla vzdát, mám o tom i nedávno zveřejněný článek, ale snažím se to dělat pro radost a potěší mě, když někdo sdělí i k danému tématu nějaký svůj názor. Tak hodně štěstí přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Trash No.1

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27