Trash No.1

Zdravím.
Mobil ma dnes upozornil, že mu dochádza miesto v úložisku. Bude to asi tým, že som si doňho v poslednej dobe stiahla e-knihy a vypracované otázky na skúšky. 😁
Ale aspoň mi to dodalo nápad trochu si pretriediť fotky a súbory, ktoré sa v ňom nachádzajú. Niečo si presunúť inde a niečo nechať tak ako to je, niečo definitívne vymazať.
A prišlo mi fajn sa aj o pár fotiek podeliť.

Rok 2015. Všetky fotky budú z neho. Bola som vtedy aktívna vo všetkých smeroch. Veľa som fotila, cvičila, chodila von. Bola som ešte teenager, netrápili ma veci "dospelákov".

Snáď môj prvý obraz na plátno. Ale maľované vodovkami. Haha. Vodovkami na plátno. Fajn, vyzeralo to pekne, ale začalo to blednúť po čase. 


Boli časy, keď mi jedna kocka čokolády stačila. Teraz už nie. A k tomu lesné jahody s jogurtom.


Túto fotku som nazvala Našla som dračie vajce. To bolo v čase, keď som čítala Eragona. Ale neviem čie je. Nemáte nejaký tip? A ani nebolo celé. Bolo prázdne a rozbité zospodu. 


Nemáte pri tejto fotke pocit, že ste niekde v pralese? Keďže je fotená zospodu, pôsobí, že ste oproti nej maličkí. 


Obývačka mojej babky. Teraz to tam vyzerá trochu inak, lebo sa tam nasťahovala sesternica s manželom a malým F. Ale v podstate je tam len veľa hračiek a vzadu v rohu je pridaný stolík. Nič viac. Stále je to miesto, kde sa cítim lepšie ako doma. 


Chorvátsko. Ostrov Brač. Všetko tam bolo krásne. Až na túto loď. Ale svojim spôsobom je krásna. 


Aj vy si občas triedite fotky v mobile/počítači? A keď si ich prezeráte vybavia sa vám okolnosti, za ktorých boli odfotené? Budem rada, keď odpoviete v komentári. :)
Pekný deň. 
PS: Ďakujem za krásne komentáre v minulých článkoch. 

Komentáre

  1. Myslím si, že je skvělé se takto podělit s ostatními o tak krásné fotky a děkuju, že jsi je sem zveřejnila, protože je opravdu na co se dívat. Krásně jsi namalovala ten obrázek, líbí se mi a tu mňamku bych si hned také dala, musí to být dobré. Ta fotka s rostlinkou vypadá velmi pěkně a dračí vejce je úžasný objev, obýváček babičky též vypadá útulně :) A v Chorvatsku jsem bohužel tedy nebyla, ale také bych ráda třeba zavítala, pokud by byla možnost. Pěkný článek, ráda jsem si přečetla a podívala se do tvého vlastního Světa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teeeda to je moc dobrý nápad, občas prolistovat staré fotky, já vždy když si je třídím do složek, tak si zavzpomínám, kdy a kde jsem fotku pořídila, a co se tam dělo :-) ale u spousty už si nemohu třeba vzpomenout, místo ano ale kdo tam byl třeba se mnou nebo co jsme tam zažili a tak

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový návrat do minulosti, vzpomínky :-) Mám to ráda. Občas si sednu k PC, zapnu starší flashky, které už jsou zaplněné a obsahují staré fotky a dívám se, co jsem ve kterém roce zažila... a všechno se mi najednou vybaví... smutné i radostné vzpomínky... na některé fotky ještě nemám silu se dívat, protože je mi za nimi smutno, ale tak třeba někdy...
    Ten obraz na plátně je nádherný... hlavně nechápu, jak si to mohla tak nádherně namalovat vodovkami! Moje "díla" vodovkami byly vždycky tak rozmazané a ušmudlané, že bych to nemohla ani nikde vystavit :-D
    Lesní jahody... úplně cítím tu vůni a chuť... mňam ��… hned bych si dala ��. Moc hezké vzpomínání... tohle jsou přesně ty okamžiky, chvíle, které člověku vykouzlí úsměv na tváři ��.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky, u té s lesními jahodami jsem si uvědomila, jak moc už se těším na léto. :) Já si moc ráda prohlížím staré fotky, je to jako vracet se do minulosti, navíc každá fotka na mě působí jinak a vzpomenu si třeba i na to, jak jsem se v té chvíli cítila a tak. Je to takové příjemné nostalgické. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Netřídím, ale vím, že bych měla :D Ten obrázek je dokonalý! Než jsem si přečetla popisek, tak jsem se divila, že už rostou lesní jahody :D Čokoládu taky můžu!

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ty lesní jahody bych si hned dala :-) malba na plátně...krásný, také mám doma několik pláten a nemohu se dokopat, abych něco načmárala :-D
    gooodmoda.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27