Návšteva drogérie a Lidlu

Zdravím.
Tento týždeň som asi po dvoch mesiacoch zavítala do drogérie. Míňali sa mi zásoby kozmetiky, ktoré som už nutne potrebovala doplniť. A nielen kozmetika, ale aj rôzne iné veci zo starostlivosti o telo, keďže dekoratívnej kozmetiky zas tak veľa nepoužívam. (plus vec do domácnosti) Zavítala som aj do Lidlu, kde som našla tri skvelé veci, ktoré vám ukážem na konci článku. 
Nikdy som si nemyslela, že budem písať článok typu haul, ale dnes mám naň akosi náladu a dúfam, že možno niečo z tohto vyskúšate, alebo mi dáte tip vy. Nájdete tu veci, ktoré bežne používam, ale aj také, ktoré skúšam prvýkrát. Pohodlne sa usaďte, a ideme na to.

Začnem asi dvoma krémami na ruky z Avonu, ktoré logicky nie sú z drogérie. 😃 Oba mám od známej, ktorá objednáva z Avonu. Ten druhý má nádhernú vôňu, ktorá je príliš sladká, ale prekvapivo mi to nevadí. Ten prvý má tiež skvelú vôňu mandlí, ale vadí mi na ňom to, že je až príliš tekutý a zvykne "vyliezať z tuby". Tak nejak by som to opísala. Používate aj vy krémy z Avonu? To by ma celkom zaujímalo. 


Vlhčené utierky na rôzne povrchy - vec do domácnosti. Musím sa priznať, že tieto utierky nie sú veľmi ekologické, no nepoužívam ich často. Ak si kúpim toto balenie s 50 kusmi, vydržia mi aj rok (pokiaľ dovtedy nevyschnú, ale už som ich používala aj vyschnuté, to by bolo pre mňa plytvanie materiálom), sú len na "špeciálne" príležitosti. Inak bežne používam látkovú utierku, ktorá sa dá prať. Šetrite prírodu. 



Jednozväzková kefka, skvelá na zle dostupné miesta a odličovacie mlieko od Garnier, ktoré používam už dlhé roky. A tiež mi vždy dlho vydrží. 


Korektor od Catrice pozná asi (skoro) každý. Krém na tvár od Feel Free, čo je prírodná kozmetika skúšam teraz prvýkrát. Vonia krásne prírodne. Vôňa sa mi opisuje ťažko - je to zmes všeličoho. Aj na pleti je príjemný, no na moju suchú pleť by mohol byť mastnejší. Bude ale skvelý na leto. 

Tu myslím, že netreba komentár 😉

Na tuhé deodoranty som prešla od tých sprejových už pred nejakou dobou. Borotalco mám ale prvýkrát, takže jeho účinok neviem ešte moc posúdiť. Ale počula som, že funguje dobre. Máte s ním už skúsenosť?

Nasleduje časť Lidl. Mala som v pláne kúpiť si trekingový ruksak, no keď som si ho pozrela priamo v obchode, až tak sa mi nepáčil. Zobrala som si teda tento. A prekvapivo, tiež je dosť veľký a má pribalenú aj pláštenku na seba, keby začalo pršať.


Ľanové nohavice na leto. V lete nosievam kraťasy, ale sú miesta, kde je nevhodné ísť v krátkych kraťasoch. Takže takýto kúsok som vážne potrebovala. (Ešte ich treba trochu ožehliť)

Uterák z mikrovlákna. Zaberie minimum miesta.

Minula som teda veľa peňazí, no nebojím sa, že by som tieto veci nevyužila. 
Ešte si chcem objednať žehličku na oblečenie. To bude posledný klinec do rakvy mojej peňaženky. Ale opäť je to vec, ktorú potrebujem. 

Pekný zvyšok dňa. 

Komentáre

  1. Velmi pěkné věci jsi pořídila Mirko. Do Lídlu také ráda chodím, dá se tam poslední dobou koupit opravdu i pěkné a levné oblečení, což je moc fajn. A kosmetiku od značky Avon také používáme, především tedy mamka ano, která chodí ke známé a ta se jmenuje zrovna také Mirka. :-) Produkty od této značky jsou kvalitní, ráda je také někdy použiju. Krém, který však používám teď je od značky Nivea. Také mám sušší pokožku, možná je to také tím, že málo piju a pleť je pak dehydratovaná. Ty útěrky jsou určitě praktické, také jsme je párkrát za čas používali, ale převážně používáme ty klasické, látkové. Stejný jednosvazkový kartáček mám doma, no moje zuby vůbec to je jedno velké téma a odličovací krém je určitě skvělá věc, já jsem ho tedy ještě nikdy nevyzkoušela, nikdy jsem se moc nelíčila, spíš zase využívám čistící vodu od té Nivea značky. Krém Feel Free se mi moc zalíbil, také bych ho ráda vyzkoušela a asi ho i pořídím, takže moc děkuju za pěkný tip, snad s ním budeš i ty spokojená. Deodoranty také používám, tento ale bohužel vůbec neznám, ale doufám, že bude tedy fajn. No a ten ruksak vypadá tedy senzačně, takový bych taky brala. To se ti to v něm všechno hezky ponese. :-) A ty kalhoty vypadají velmi šik, hezky ti i sednou a snad jsi s nimi tedy spokojená. Jinak koukám máš podobné ponožky. Ten poslední produkt je rovněž užitečná věc a máš i hezké povlečení nebo co to je. Opět hezký a zajímavý článek, díky za něj, ráda jsem si přečetla. Měj se hezky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, Kytičko :) S Feel Free krémom som celkom spokojná, ale objavil sa mi na tvári ekzém, ktorý som už predtým mala vyliečený, tak to snáď nebude z neho. Ak by si si ho teda chcela kúpiť, u vás túto značku nájdeš v drogérii Rossmann. Myslím, že vôňa by sa ti páčila, ale naozaj by mohol byť trochu mastnejší :/
      Ano, je to povlečení. Také trochu retro :) ďakujem za pochvalu

      Odstrániť
  2. To je moc zajímavý článek a i tipy pro nás ostatní, kteří neví jaký krém případně do domácnosti kosmetiku si pořídit :-) Já se musím také přiznat, že poslední dobou jsem začala používat vlhčené ubrousky, nevím proč, když nemám tyhle neekologické věci ráda, jsou praktické, ale také se s nimi pokusím skončit, a najít nějaký jiný styl úklidu a otírání nábytku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lidl mám ráda, co se týká batohů a funkčních věcí, je naprosto skvělý. I když víno mají taky dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám Avon jako značku celkově ráda. Ale na jejich krémy, nebo tělová mléka nedám dopustit :-) ty mám opravdu nejraději. A dívím se, že jeden z nich máš tekutý :O já mám zkušenost, že jsou vždy hutné... a i proto je mám ráda, protože skvěle hydratují... a ta vůně :-)
    Jednosvazkový kartáček od Tepe také používám! Už je to asi rok a půl, co jsem ho začala používat pravidelně a jsem spokojená :-) A odličovací mléko od Garnier je i mým dlouholetým "společníkem" :-D (vidím, že toho máme co se týká péče o pleť hodně společného) - protože i Catrice korektor používám :-). Zkušenost se značkou Borotalco nemám, ale viděla jsem na ni spoustu pozitivních recenzí a chci ji v co nejbližší době vyzkoušet :-) snad ti bude sedět a budeš i ty spokojená! :-)
    No a Lidl? Tam najdu vždy spoustu krásných věcí za skvělé ceny... nakupuji tam zejména sportovní, funkční oblečení :-) to jsem už psala i při článku s výšlapu...
    Nakoupila si samé potřebné věci... takže i když je peněženka o něco lehčí, nejsou to zbytečnosti, které by ti jen někde ležely :-) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak máme toho ohľadom kozmetiky naozaj veľa spoločného :) To ma teší. A aj ohľadom funkčného oblečenia - tiež ho kupujem v Lidli :) No, aj mňa prekvapilo, že práve ten jeden krém je príliš tekutý. Mám ho už druhýkrát a aj ten prvý bol presne taký.

      Odstrániť
  5. Ten batoh vypadá moc pěkně. Taky mám v plánu si nějaký pořídit, ale asi nějaký takový do města..takže menší. Poslední dobou mě už kabelky moc nebaví..zvlášť ty velké, ve kterých mám vždy polovinu věcí, které stejně během cest vůbec nevyužiju.. :-D
    Jinak jsi nakoupila velmi pěkně. :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dost si mě nalákala na to odličovací mléko od Garnier :-) avon X let nepoužívám, ale vyrůstala jsem na něm :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Trash No.1

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27