Letná turistika

Zdravím.

Dúfam, že aj vy si užívate leto najviac ako sa dá. Zdá sa mi, že väčšinou sú dni slnečné, ale napríklad teraz prší 😑. Stihla som ale doobeda zopár kilometrov na korčuliach a aspoň môžem teraz sedieť doma a napísať konečne článok, na ktorý sa chystám už týždeň. Minulý týždeň som bola na takom menšom roadtripe v Tatrách. Po tom, ako sme minulý rok zdolali Kôprovský štít, tento rok boli naším cieľom Rysy. Zo začiatku sa ide rovnaká trasa. Smerom k Popradskému plesu, kúsok pred ním sa odbočí doľava a nasleduje cca 40 minútová trasa k rozdvojke: Kôprovský štít alebo Rysy? Takto sme si minulý rok vybrali práve Kôprovský, takže na tento rok ostali Rysy. Úprimne som sa dosť bála, či tam nebude príliš veľa ľudí, ako na jednej veľmi známej fotke, ktorá kolovala internetom. Našťastie sa ale žiadne kolóny na tejto trase netvorili a dokonca aj rebríkové a schodové úseky sa dali prejsť úplne v pohode. Fotky z Kôprovského máte už v TOMTO staršom článku. 


Mám problém vybrať len pár najlepších fotiek, lebo naozaj bolo čo fotiť. A síce tam nebolo až tak veľa ľudí, ako som predpokladala, odfotiť fotku bez nejakého nechceného človeka v zábere bolo tiež problémom. 










































Žabie plesá po ceste.



Neviem ako tento článok ukončiť, úprimne. Už mi počas písania niekto stihol pokaziť náladu, tak to nebudem zbytočne predĺžovať a rozlúčim sa. 

Boli ste niekedy na Rysoch? Ako sa vám páčia fotky?

Pekný zvyšok dňa.

PS. Verím, že ďalší článok bude už energickejší, v tomto budú dúfam stačiť fotky na to, aby vás potešil :) Viac netreba.  

Komentáre

  1. Doufám, že nálada už se zlepšila a máš se lépe :-) fotky jsou nádherné a věřím, že i výlet byl skvělý! Na Rysech jsem zatím ještě nebyla, ale ráda bych to časem napravila... celkově mě odradily fotografie s Tater i Malé/Velké Fatry... těch lidí... ale věřím, že když člověk vyjde brzy, vybere správný den, dá se jít i v klidu, bez "kolon" :-) A když vidím pak tvoje fotky... to je úplně něco jiného! Krása! :-)
    Jinak - https://souhvezdi-raka.blogspot.com/ - už jsem na novém působišti i já, hned jsem si tě přidala, snad to nevadí, budu ráda, když se budeme sledovat a číst i teď... když jsem musela změnit adresu :-) Zatím na blogu moc nemám, ale tak to všechno časem... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár. Nálada už je o dosť lepšia :) Tvoj blog si ukladám do záložiek, budem ťa rada čítať aj naďalej.

      Odstrániť
  2. Mě článek moc potěšil Mirko a udělal radost a nevadí, že tam není moc psaní i fotky vytvoří nějaký dojem a atmosféru. Víc se rozepíšeš zase třeba příště, až to na tebe přijde. To mi mrzí, že máš zkaženou náladu, to jsem nevěděla a snad ne třeba ze mě. Já jsem totiž celkem vztahovačný člověk. Tvůj článek mě dnes moc potěšil a vyfotila jsi nádherné snímky. Škoda, že něco takového není k vidění i u nás. Máte to tam opravdu moc krásné na tom Slovensku. Rysy musí být zajímavým místem a takhle to tam vypadá z fotek velmi lákavě. Já jsem na horách bohužel ještě nebyla, spíš je mi známé to prostředí lesů, kam chodím ráda a na ty hory se musím ještě do budoucna tedy vydat, ráda bych a snad se mi někdy poštěstí. Vybrala jsi to náhodou moc dobře a všechny fotky se mi taky líbí a mám pocit, že tam jsem přítomna, i když jsem teď v pokojíku, sedím na sedačce a píšu ti. :) Jsem ráda, že se ti výlet tedy vydařil a byla jsi spokojená a děkuju za takový pěkný článek, při kterém jsem se měla možnost hezky odreagovat. Přeju ti krásný letní den. Nikča :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ale neboj, ty mi ani nedokážeš pokaziť náladu. Maily a komentáre od teba ma vždy potešia. Verím, že sa na hory raz pozrieš, môžeš sa kľudne aj niekedy ku mne pridať :)

      Odstrániť
  3. Moc pěkné fotky, výlet musel být fajn 8-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, bol fajn, veľmi oslobodzujúci :)

      Odstrániť
  4. Tatry jsou nádherné, taky jsem měla problém s výběrem těch nej fotek! :D Já byla loni v srpnu, ale tedy Rysy jsem nestihla... Zvladli jsme Slavkovský štít, Kriváň, Batizovské pleso.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tam muselo být teda krásně. Ještě jsem nikdy takhle v horách nebyla, ale moc se mi to líbí. Ty výhledy musely být úžasný.

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, vážne ma to inšpiruje vydať sa niekam na poriadny výlet. :) S alergiou na slnko si však budem musieť počkať na jesenné slniečko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to tam nádherné, povedené fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No nadherne fotky, uplne koukam a nejradeji bych taky na takovy vylet ♥ a pocasi urcite jeste bude dobre ♥

    Melissa H.
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pane jo, tam je skvěle :)
    Nemohu si pomoct, ale přijde mi, že jsem bud ono místo nebo podobné musela navštívit. Ty cestičky jsou asi podobné, ale je tam nádherně tedy :)
    A pěkné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Tipy na (letnú) kozmetiku

Trash No.1

Jean-Paul Didierlaurent - Čitateľ z vlaku o 6:27